poniedziałek, 23 stycznia 2012

black panther

Dziś troszke inny post niż zwykle,pokaże w nim kilka rzeczy może przypadną wam do gustu.Martensy to juz druga para którą dorwałam w sh za około 15zł,w następnym pokaże wam te które udało mi sie ostatnio upolować jestem w nich zakochana.Wkońcu misbhv wydało jakąś pożądną bluzke która mi sie spodobała oczywiscie mowa o black panther idealna na zimniejsze dni i materiał przyjemny no i pan kurier całkiem przystojny hehe,trzymajcie się cieplutko :*
i zapraszam na swoją strone 










  

 z racji że 30 stycznia mam imieniny to już dostałam 2 prezenty cudowne zapachy polecam jak najbardziej
escada to mój ulubiony zapach.

bluzka-misbhv
woskowane spodnie-zara
buty-dr.martens (sh)
nausznica-reestyle
pierscionki-allegro

2 komentarze:

  1. zazdroszczę bluzki!!!

    Pozdrawiam,
    Anna
    http://www.anna-kowalik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha i dodaję do obserwowanych i było by mi bardzo miło, gdybyś odwiedziła mojego bloga i dołączyła do obserwujących;)

      Usuń