piątek, 10 lutego 2012

nowości

Dziś miałam w planach się wyspać,ale niestety kurier i listonosz mi na to nie pozwolili pukając tak wcześnie do moich drzwi.Wizyta u fryzjera skonczyła sie źle jak zwykle,prosisz o coś a robią zupełnie co innego,pozostaje mi czekać aż odrosną.W paczkach była koszulka misbhv naszyjnik od merry meet me i legginsy od UHM ANYWAY jestem bardzo zadowolona z zakupów,pięknie wyglądają na żywo miałam obawy przed koszulką z tygrysem bo na zdjęciu nie prezentowała się zachwycająco,ale na żywo jest o wiele ładniejsza od pantery hehe :)







12 komentarzy:

  1. Już kiedyś dodałam do obserwowanych, ale dopiero dziś porządnie przejrzałam tego bloga. Bardzo fajnie go prowadzisz;)) Kilka rzeczy, które tu wstawiłaś strasznie mi się podobają;D Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga;* i zapraszam do sb: http://gorgeous-nightmaree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna koszulka :D.

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog, będę częściej zaglądać na pewno, masz śietny styl :) oczywiście obserwuję

    Ps. w necie gdzieś natknęłam się na bluzy z UHM.ANYWAY , nie wiesz może gdzię można je dostać, z tego co wiem to są niestety drogie :< odpisz jeśli możesz
    http://joanna-ciechacka-cieszkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog.I fajna ta koszulka :D

    + zapraszam do mnie(avehellburn.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszulka rzeczywiście bardzo ładna, ale naszyjnik też się prezentuje całkiem całkiem. Zawsze mam tak samo u fryzjera! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka jest naprawdę zachwycająca.
    Muszę Ci powiedzieć, że masz świetnego bloga!
    Dodaję do obserwowanych <3

    OdpowiedzUsuń
  7. koszulka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna ta koszulka ;o

    OdpowiedzUsuń
  9. koszulka . *__*
    blog ogólnie świetny więc obserwuję.:3

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety też zawsze kidy w końcu chce się wyspać,cały wszechświat nie chce na to pozwolić ;___;
    Dlatego ja zawsze podcinam sobie włosy sama:D
    Koszulka śliczna. *o*

    OdpowiedzUsuń
  11. Konkurs! Wygraj Czarne Mydełko Savon Noir Hammam z Maroko!! www.passiflorali.blogspot.com Pozdrawiam, wciąż jest mało uczestników-większa szansa na wygraną ;-)

    OdpowiedzUsuń